Door op 11 september 2013

Dag van de Democratie

Op zaterdag 14 september geeft Renske Leijten, Haarlems Tweede Kamerlid van de SP, een lezing over de toekomst van de lokale democratie. De lezing begint om 11.00 uur in de Raadzaal van het Stadhuis (inloop vanaf 10.45 uur). De lezing is voor alle Haarlemmers en is gratis toegankelijk.

De lezing is in het kader van de Dag van de Democratie. Ook de Haarlemse gemeenteraad doet mee en nodigt iedereen uit om de lezing bij te wonen en daarna te discussiëren over de toekomst van de lokale democratie.
Ons raadslid Moussa Aynan zal  van de partij zijn en u graag ontvangen in de raadzaal van het stadhuis. De lezing en de discussie duren tot 12.00 uur.
Aanmelden kan tot 12 september 12.00 uur via het griffiebureau.

De Verenigde Naties hebben de Internationale Dag van de Democratie uitgeroepen om mensen te laten beseffen hoe belangrijk het is dat ze in vrijheid hun stem kunnen laten horen. Deze dag wordt jaarlijks gevierd op 15 september. Omdat 15 september dit jaar op een zondag valt, is de Dag van de Democratie nu op zaterdag 14 september.