Doe mee!

doemee-250De PvdA is een vereniging van leden. De leden maken de afdeling Zuid-Kennemerland. Zij staan midden in de verschillende gemeenten en hebben samen een enorme hoeveelheid ideeën, ervaringen en kennis.

De vereniging van leden
Een belangrijke taak van de lokale vereniging is het voorbereiden van de gemeenteraadsverkiezingen. Er wordt een verkiezingsprogramma geschreven, kandidatenlijst vastgesteld en campagne gevoerd. Maar dat gebeurt maar eens in de vier jaar. In de tussentijd vinden er bijna wekelijks activiteiten plaats. Politieke inhoud, ontmoeting en gezelligheid gaan hand in hand. Als lid mag je meebeslissen op bijeenkomsten en congressen tijdens lokale activiteiten binnen de afdeling, maar ook tijdens landelijke bijeenkomsten. Ook mag je meebepalen wie onze lijsttrekkers zijn bij verschillende verkiezingen. Leden kunnen deelnemen aan opleidingen van de partij én ontvangen de afdelingsnieuwsbrief!

Word lid!
De leden vormen samen de basis van de partij. Vanuit onze gezamenlijke waarden en idealen werken we aan een meer sociale en meer rechtvaardige samenleving. Door onze ideeën en energie te bundelen maken we het verschil, elke dag weer. Samen staan we sterk. Samen kunnen we onze idealen waar maken. Word lid van de PvdA, meld je nú aan!

Doe mee!
Er is altijd wel iets waar je als lid van PvdA Zuid-Kennemerland kunt aansluiten. Hierboven hebben we dat voor je op een rij gezet. Je kunt ook in onze agenda kijken en aansluiten bij een van onze volgende activiteiten. Als je het prettiger vindt om een afspraak te maken en eens van gedachten te wisselen over wat er het beste bij je past, of als je politieke ambitie hebt, laat het dan aan ons weten door een e-mail te sturen aan onze secretaris ([email protected]).

Je bent van harte welkom binnen onze vereniging. Sluit aan en doe mee!

Waar ben je naar op zoek?