Het PvdA clubhuis in Haarlem

De locatie van het clubhuis is: Truus Oversteegenstraat 169.
Het clubhuis ligt aan de rand van de Slachthuisbuurt, parallel aan de Schipholweg (we kijken uit op het Haarlem college), in het midden van Haarlem Oost en Schalkwijk.

2016-05-22 20.03.03

De vergadertafel.

Het is dé plek voor de vereniging waar vrijwilligers elkaar ontmoeten, waar we activiteiten organiseren en van waaruit de campagne wordt georganiseerd. Maar het wordt ook dé plek voor de stad waar Haarlemmers kunnen binnenlopen en waar we mensen persoonlijk helpen.

2016-05-22 20.00.07

De retro zithoek met roosjes aan de wand. Om even bij te komen met koffie of thee.

Ombudsteam
Het PvdA-Ombudsteam behandelt vragen en problemen van Haarlemmers die betrekking hebben op de werk- en handelwijze van de gemeente Haarlem en gemeentelijke bedrijven en instanties zoals woningcorporaties, energiebedrijven, zorgverzekeraars, scholen, belastingsdienst, UWV en werkgevers. Om een beroep op het team te kunnen doen hoeft u geen lid van de PvdA te zijn.

Het PvdA Ombudsteam is er voor iedereen uit Bloemendaal, Haarlem, Heemstede en Zandvoort, of u lid bent van de PvdA of niet. De hulp is gratis en het ombudsteam komt zo nodig ook bij u thuis langs.

Contact: U kunt mailen naar: [email protected] of bellen met 06 – 8214 6612.
In reactie daarop nodigt het ombudsteam u uit voor een intakegesprek in het clubhuis.

Het PvdA-ombudsteam bestaat uit:
Henk van Bakel, Ank Buis, Roland Dorhout Mees, Riet Jacobs, Kees Meijer en Remmelt van Veelen.

Huisregels van het PvdA clubhuis in Haarlem
Door een paar eenvoudige afspraken met elkaar te maken over het gebruiken en/of bezoeken van het clubhuis zorgen we ervoor dat het een plek is en blijft waar iedereen zich prettig en thuis voelt. Met het gebruiken en/of bezoeken van het clubhuis accepteren gebruikers en bezoekers automatisch deze regels. Je leest de huisregels op deze pagina.

Heb je vragen of wil je meer weten over het clubhuis?
Stuur dan een e-mail aan [email protected]. We nemen dan contact met je op!

De locatie van het clubhuis op Google Maps

Over Truus Oversteegen
Tijdens de Tweede Wereldoorlog was Truus Oversteegen een verzetsstrijdster in de Raad van Verzet (RVV). In de oorlogsjaren verrichtte zij verzetsactiviteiten met haar zus Freddie Oversteegen en Hannie Schaft (bron: wikipedia). In het voorjaar van 2014 werden, om de hoek van Hannie Schaftstraat, twee nieuwe straatnamen onthuld: de Truus Oversteegenstraat en in het verlengde daarvan de Freddie Oversteegenstraat. Het televisieprogramma Andere tijden zond in mei 2012 een aflevering uit over Vrouwen in het gewapend verzet. De zussen Oversteegen komen aan het woord.

Waar ben je naar op zoek?