algemene info

Kijk op deze pagina voor een overzicht van de bestuursleden.

Stel jij je kandidaat als raadslid, lijsttrekker of wethouder?

door Bestuur op 20 juli 2017
Foto Esther van Dokkum

Voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018 zijn we op zoek naar (nieuw) politiek talent. Ben je betrokken bij Haarlem? Wil je je inzetten voor onze stad? Kun je je vinden in het geluid dat de PvdA al meer dan zeventig jaar in Haarlem laat horen? Stel je uiterlijk op 17 september kandidaat! Lees verder!

Vrijwilligersvacature: penningmeester PvdA Haarlem

door Bestuur op 5 maart 2017

De PvdA Haarlem is een actieve en levendige vereniging van meer dan 650 leden. We organiseren o.a. debatten en gaan van deur tot deur bij Haarlemmers. Het afdelingsbestuur is de drijvende kracht achter deze activiteiten. Kom jij het bestuur versterken als penningmeester? UPDATE: deadline verstreken.

Wat is het profiel van een PvdA politicus in Haarlem?

door Bestuur op 30 december 2016

Het lijkt nog ver weg, maar we zijn al druk bezig met de voorbereidingen op de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018. Bijvoorbeeld door na te denken over het profiel van onze nieuwe raadsleden, lijsttrekker / fractievoorzitter en (wanneer van toepassing) wethouder. Denk je met ons mee?

Leden adviescommissie verkiezingsprogramma gezocht

door Bestuur op 28 december 2016

De gemeenteraadsverkiezingen van 2018 lijken nog ver weg, maar de voorbereidingen zijn al in volle gang! Zo is de afdeling op zoek naar leden die een rol willen spelen in de adviescommissie verkiezingsprogramma. Wil je een coördinerende rol spelen in het schrijven van ons nieuwe verkiezingsprogramma? Dan is dit misschien wel wat voor jou!

Inzamelactie Rode Kruis: nieuwe sokken & onderbroeken gezocht!

door Bestuur op 11 mei 2016

Mensen die hun land ontvluchten voor oorlog, geweld of politieke vervolging hebben recht op een veilige plek. In Haarlem wordt het voormalige verpleeghuis Boerhaave vanaf mei gebruikt als noodopvanglocatie voor vluchtelingen. Het Rode Kruis Haarlem e.o. houdt een inzamelingsactie. Doe je mee?

PvdA viert Dag van de Arbeid in het Reinaldahuis

door Bestuur op 1 mei 2016
Foto Esther van Dokkum

Op zondagochtend 1 mei vierde de PvdA Haarlem de Dag van de Arbeid in het Reinaldahuis. Er werden strijdliederen gezongen, Rinze Marten Witteveen hield een toespraak over de rode dominees en de jubilarissen werden in het zonnetje gezet door afdelingsvoorzitter Remy Wilshaus. Het was een feestelijke bijeenkomst, bezocht door jong en oud, waarbij herinneringen werden opgehaald