Door Bestuur op 21 augustus 2017

Werk voor iedereen?! Opening politiek seizoen

Op zondagmiddag 10 september opent de PvdA Haarlem het nieuwe politieke seizoen. Kom langs en praat mee over werk en meedoen voor iedereen.

Wat speelt er en gaat er spelen in Haarlem op het gebied van werkgelegenheid?
Welke initiatieven zijn er en worden er ontwikkeld?

Over deze vragen en meer gaan we in gesprek tijdens een interactieve netwerkbijeenkomst. Tijdens de bijeenkomst nemen we kennis van wat er speelt of gaat spelen op het gebied van werk en meedoen. Ook inspireren we elkaar met mooie voorbeelden en verzamelen we input voor het verkiezingsprogramma van de PvdA Haarlem. Natuurlijk is het ook een mooie kans om nieuwe mensen te ontmoeten of oude contacten aan te halen. Dat alles onder het genot van een hapje en drankje. Wij nodigen alle belangstellenden van harte uit aanwezig te zijn.

Pitch jouw initiatief over werk en/of meedoen
Heb je ook een mooi idee of initiatief dat je graag wilt delen? Dat kan! Wij geven acht Haarlemmers of organisaties een podium om hun nieuwe of reeds bestaande initiatief te delen met alle aanwezigen. Interesse? Meld jezelf meteen aan bij Conny Kaper, secretaris PvdA Haarlem, door een e-mail te sturen aan [email protected]. Zij neemt dan zo snel als mogelijk contact op voor verdere informatie en details.

Opening politiek seizoen PvdA Haarlem
Dag en tijd: zondag 10 september van 15.00 tot 18.00 uur.
Locatie: Kweekcafé, Kleverlaan 9, 2023 JC Haarlem.

Programma:
15.00 uur – inloop met koffie en thee.
15.30 uur – opening.
15.40 uur – presentatie van initiatieven.
16.30 uur – meet & greet onder het genot van een drankje.
18.00 uur – einde.

Graag horen we of je komt op 10 september. Met of zonder idee ben je van harte welkom! Je kunt je aanmelden bij Conny Kaper en ook voor vragen kun je bij haar terecht. E-mail: [email protected]. Telefoon: 06-15874310.

Kijk op deze pagina voor een overzicht van de bestuursleden.

Meer over Bestuur

Waar ben je naar op zoek?