Door Remy Wilshaus op 6 maart 2016

Hoe gaat het in de Indische buurt?

Wat gaat er goed en wat moet er beter? Regelmatig zijn we in een buurt om dit met bewoners te bespreken. Zaterdag 19 maart zijn we in de Indische buurt. We gaan van deur tot deur en organiseren een buurtgesprek. Kom je ook?

Op zaterdag 19 maart zijn onze vrijwilligers in de Indische buurt om met bewoners te praten. Zo blijven we op de hoogte van wat er speelt in de buurt en in de stad.

Aan het einde van de middag organiseren we een buurtgesprek in wijkcentrum De Horizon. Wij nodigen bewoners van harte uit om langs te komen en mee praten. Over de buurt en andere dingen die wij moeten weten. Onze raadsleden en vrijwilligers zijn er bij en ook Tweede Kamerlid John Kerstens is aanwezig.

Buurtgesprek in wijkcentrum De Horizon – Ambonstraat 2.
Zaterdag 19 maart, 15.00-16.30 uur, inloop vanaf 14.45 uur.
Na afloop is er een drankje.

Voor deze activiteit bestaat ook een event op Facebook.

Remy Wilshaus

Sinds 2014 ben ik afdelingsvoorzitter van de PvdA Haarlem. Ik zet me in voor een stad waar Haarlemmers er niet alleen voor staan. Want iedereen heeft weleens zorg nodig, of hulp bij iets wat zelfstandig niet (meer) lukt. Dan moet je zeker kunnen zijn van een helpende hand. Ik ben geboren in 1981 en opgegroeid

Meer over Remy Wilshaus