Wie verdient er een verrassing in het nieuwe jaar 2018?

Ken je iemand in de buurt die zich inzet voor buren, vrienden of familie? Iemand die laat zien dat samen veel beter werkt dan ieder voor zich? Doe dan mee aan onze eindejaarsactie en misschien zetten we deze inwoner van Bloemendaal, Haarlem, Heemstede of Zandvoort tijdens de nieuwjaarsborrel van zondagmiddag 14 januari 2018 in het zonnetje! Laat het ons weten door dit online formulier in te vullen (klik) vóór 1 januari 2018.

Nieuwjaarsborrel

2015

Maar dat kunnen we niet alleen, dat lukt alleen als we samen werken en naar elkaar om kijken. Veel mensen doen dit al en in 2014, in 2015, in 2016 en in 2017 hebben we daarom verschillende mensen in het zonnetje gezet: Monique Hutzezon uit Molenwijk, die via de Facebookpagina ‘Gratis af te halen in Haarlem’ mensen blij maakt met dingen die anderen niet meer nodig hebben; Femina Olthuis, die als bewoner van het Drielandenhuis in Schalkwijk altijd klaarstaat voor haar buren en zich inzet voor een solidaire wereld; Paul Meulman, bijna dagelijks actief als vrijwilliger bij de stichting Ontmoet Elkaar in Parkwijk; Willem van Wonderen, gezicht van de volkstuinen in Haarlem en de schooltuintjes in Schalkwijk; Sandra Brandt, die zich inzet voor haar buurt; Mohamed Elmesbahi, die een loopclub heeft opgericht; Gerard Duppen, die zich inzet voor zijn buurt; Marion van der Vegt, één van de oprichters van Rebup; Albert Diederik, voorzitter van de wijkraad Scheepmakersdijk; Caroli Kooistra, vrijwilliger die taalles verzorgt; Nacima Khelfi, o.a. de vrouw achter vrouwengroep Tabhita en oprichter van kringloopwinkel de Schalk in Molenwijk opgericht; Mohamed Mounji, vrijwilliger bij de Stichting Samen Haarlem; Ans en wijlen Joop Teunisse, een echtpaar met hart voor hun wijk en onze stad; Hind El Bouazrouti van de stichting Zohor; Kacem Achahboun mede-initiatiefnemer en -trekker van de buurtouders in Schalkwijk; Marni Blom en Margreet van den Bos die zich hebben ingezet voor ‘De Vrouwenveste’ in De Koepel; Abdeslam Mounji die jongeren stimuleert om te gaan voetballen; Peter van de Loo vrijwilliger bij Vluchtelingenwerk Heemstede; Fabienne van de Tas onvermoeibare vrijwilliger in Heemstede.

921441_972496362821601_467331083395503840_o

Welke inwoner van Bloemendaal, Haarlem, Heemstede of Zandvoort mogen we begin 2018 in het zonnetje zetten? Ken jij iemand in de buurt die zich inzet voor buren, vrienden of familie? Iemand die laat zien dat samen veel beter werkt dan ieder voor zich?

Als je deelneemt aan deze actie dan nemen we begin januari per e-mail contact met je op.