De PvdA Haarlem helpt!

Heeft u vragen of een probleem? Misschien dat wij kunnen helpen! Het ombudsteam, de rode startkabels en de fractieleden staan voor u klaar!

Ombudsteam
Heeft u een conflict met de overheid, het energiebedrijf of de woningcorporatie? Loopt u vast in het oerwoud van regels? Weet u niet waar u met uw problemen terecht kunt? Schakel het PvdA Ombudsteam in! Het ombudsteam is er voor iedereen, of u lid bent van de PvdA of niet. Met welke vraag u ook komt, samen met u proberen we een oplossing te vinden of we verwijzen u door. Regelmatig houden we spreekuur. Meer informatie kunt u lezen op deze pagina.

Rode startkabels
Bent u op zoek naar een baan, maar weet u niet goed waar te beginnen? Voelt u zich op dit moment niet goed geholpen? Heeft u behoefte aan een gesprek waarbij iemand met u meedenkt? Schakel de rode startkabels in! PvdA-leden zetten hun kracht, kennis en ervaring in om anderen te helpen bij het zoeken van een baan. De startkabels geven nieuwe energie geven aan iedereen, of u lid bent van de PvdA of niet, die vastzit en geen toekomst meer ziet in de adviezen van instanties en overheden. Meer informatie kunt u lezen op deze pagina.

In gesprek met een fractielid
Wilt u meer weten over wat er gebeurt in de stad? Bent u benieuwd naar de plannen van de gemeente? Heeft u een vraag over iets bij u in de buurt? Neem dan contact op met een van onze fractieleden. Elk fractielid houdt zich met andere onderwerpen bezig. Het overzicht van de fractieleden en de onderwerpen waarover zij veel weten vindt u op deze pagina. De fractie houdt elke maandag inloopspreekuur tussen 19.30 en 20.00 uur in de fractiekamer in het stadhuis. Voor het maken van een afspraak of voor algemene vragen is de fractie per e-mail bereikbaar via: pvda-fractie@haarlem.nl.