Door op 18 november 2016

Jij bepaalt de toekomst, word lid en stem mee!

Alle PvdA-leden bepalen samen wie de lijsttrekker wordt van de PvdA bij de Tweede Kamerverkiezingen, en daarmee wie de richting van onze toekomst bepaalt. Dat gebeurt tijdens de lijsttrekkersverkiezing van donderdag 24 november tot en met woensdag 7 december. Word nu lid, dan kun jij nog meestemmen!

In januari kunnen leden meestemmen over de inhoud van ons verkiezingsprogramma of de samenstelling van de hele kandidatenlijst. En dat kan ter plaatse tijdens het congres, maar ook vanuit huis. Iedereen heeft één stem, de leden bepalen de koers van de partij.

Kandidaat lijsttrekker Diederik Samsom
“Er is de afgelopen jaren veel bereikt, maar we hebben nog zoveel te doen. Samen met u wil ik verder werken aan Nederland van onze idealen.” Lees meer over de motivatie van Diederik in zijn brief aan de leden.

Kandidaat lijsttrekker Lodewijk Asscher
“Laten we samen een Nederland bouwen waar iedereen trots op kan zijn. Doet u mee?” Lees meer over de motivatie van Lodewijk in zijn brief aan de leden.

Welke kandidaat steun jij? Word nu lid en stem mee!

Lid worden kan al vanaf €2 per maand. Dan stem je meteen mee over wie de nieuwe lijsttrekker wordt van de PvdA: Diederik Samsom of Lodewijk Asscher.

Hier lees je alles over de lijsttrekkersverkiezing en de kandidaten.
Hier lees je de veelgestelde vragen over de lijsttrekkersverkiezing.