Door Dion Heinis op 27 mei 2021

Welke Haarlemmers moeten we zeker spreken voor het PvdA-programma?

Op 16 maart 2022 zijn er gemeenteraadsverkiezingen. PvdA Haarlem werkt aan een nieuw verkiezingsprogramma met sociale en moedige antwoorden op de grote opgaven voor de stad.

In gesprek met de stad

Om de beste standpunten en ideeën voor Haarlem te vinden gaan we in gesprek met de stad. Dit gaan we doen op allerlei manieren, zoals via events, digitale vragenlijsten, in de buurt en via dialoogsessies. Zo kan iedereen meedoen en zo maken we samen het PvdA-programma.

Met de dialoogsessies starten we al snel. Daarom stellen we deze open vraag:

Welke Haarlemmers moeten we zeker spreken voor het PvdA-programma?

Of het nu doorgewinterde experts, ervaringsdeskundigen of gewoon betrokken bewoners zijn, wij gaan graag in gesprek en zijn erg benieuwd naar jullie tips!

Stuur je tips naar [email protected], het liefst voor 1 juni. Dan maken wij een afspraak.

Dion Heinis

Waar zet jij je voor in als raadslid? Veel van waar ik me voor inzet heeft te maken met het oplossen van de wooncrisis en de klimaatcrisis. Veel mensen in mijn omgeving zijn door de torenhoge prijzen en ellenlange wachttijden Haarlem uitgeduwd. Ik wil bijdragen aan onze ambitie om tot en met 2030 (in negen

Meer over Dion Heinis

Waar ben je naar op zoek?