Door Campagneteam op 4 maart 2014

Stem 19 maart PvdA. Voor een Haarlem dat werkt.

Op woensdag 19 maart zijn de gemeenteraadsverkiezingen en vandaag publiceren we ons verkiezingsfilmpje met lijsttrekker Jeroen Fritz en ons radiospotje met (kandidaat) raadslid Marceline Schopman. Help mee om dit te verspreiden onder jouw vrienden en bekenden door dit bericht te delen op Facebook op Twitter.

Jeroen Fritz:
In Haarlem hebben we het altijd samen gedaan. Samen liepen we voorop met de eerste trein van Nederland en het oudste museum ter wereld. Samen zorgen we al sinds de bouw van de hofjes voor mensen die het niet alleen redden. Als we het samen blijven doen komen we sterker uit de crisis. Daarvoor is een politiek nodig die investeert in meer banen, goede zorg in de buurt en leefbare en veilige wijken. Want samen werkt beter dan ieder voor zich. Uw stem maakt het verschil. Stem daarom 19 maart Partij van de Arbeid. Voor een Haarlem dat werkt.

Marceline Schopman:
Samen werkt beter dan ieder voor zich. PvdA wil de rekening van de crisis eerlijk verdelen. Wij werken aan meer banen, goede zorg in de buurt en leefbare en veilige wijken. En uw stem maakt het verschil. Stem daarom 19 maart Partij van de Arbeid. Voor een Haarlem dat werkt.

Campagneteam

Het campagneteam houdt zich zowel bezig met de permanente campagne als met op specifieke verkiezingen gerichte campagnes. De permanente campagne is bedoeld om constant in contact te blijven met de Haarlemse burgers. Daar moet boven water komen wat er speelt in de wijken (zowel in positieve als in negatieve zin). Verkiezingscampagnes zijn projectmatig van opzet

Meer over Campagneteam