PvdA organiseert lijsttrekkersdebat in de Koepel over de toekomst van Haarlem

Door Floor Roduner op 20 januari 2022

PvdA organiseert lijsttrekkersdebat in de Koepel over de toekomst van Haarlem

Woensdag 26 januari zal vanaf 19.30 in de Koepel het eerste grote debat plaatsvinden richting de gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022. Het debat is georganiseerd door de PvdA Haarlem. Deelnemers van het debat zijn: Floor Roduner (PvdA Haarlem), Jasper Drost (GroenLinks Haarlem), Meryem Cimen (D66 Haarlem) en Ron Dreijer (CDA Haarlem). Vier jaar geleden organiseerde de PvdA ook een debat met de vier grootste partijen van Haarlem. De VVD wilde deze keer helaas niet in debat gaan en zodoende is het CDA de vervanger op basis van de grootte van de partij.

Lijsttrekker Floor Roduner: “Ik kijk er ontzettend naar uit om in de bijzondere locatie van de Koepel in debat te gaan met de lijsttrekkers van GroenLinks, D66 en het CDA over de toekomst van Haarlem. Haarlem staat voor grote opgaven, zoals de wooncrisis en de klimaatcrisis. 16 maart kiezen Haarlemmers hoe de toekomst van Haarlem er uit ziet!”

Het debat zal plaatsvinden in de Koepel dat nog niet open is voor publiek. Haarlemmers kunnen het debat volgen op de Facebookpagina en Youtube kanaal van de PvdA Haarlem. Via de livestream krijgen de Haarlemmers zo een exclusieve blik in de  verbouwde Koepel.

Floor Roduner

Wat wil je de komende periode als wethouder bereiken? De afgelopen 4 jaar was ik wethouder Ruimtelijke Ontwikkeling en Sociale Zaken. We hebben prachtige resultaten kunnen boeken zoals het versnellen van de woningbouw, het aan het werk helpen van meer Haarlemmers en het bestrijden van de kinderarmoede. Daar wil ik mee door. Ik wil blijven

Meer over Floor Roduner

Waar ben je naar op zoek?