Door Ombudsteam op 5 maart 2015

Ombudsteam PvdA Haarlem staat voor u klaar

Heeft u hulp nodig bij kwesties met de belastingdienst of gemeente? Of wilt u advies over het op orde brengen van je huishoudboekje? Bel op dinsdag 10 maart tussen 18.00 en 19.00 uur naar het ombudsteam van de PvdA Haarlem of het landelijk ombudsteam in Den Haag.

Het ombudsteam van PvdA Haarlem doet op dinsdag 10 maart mee aan het landelijk spreekuur van de Partij van de Arbeid. Van 18.00 tot 19.00 uur kunnen mensen in heel Nederland bij de lokale PvdA ombudsteams terecht voor advies. Tegelijkertijd houdt het landelijk ombudsteam een spreekuur, waarbij vier Tweede-Kamerleden aanwezig zijn.

Op vrijdagochtenden tussen 10.00 en 12.00 uur houdt het Haarlemse ombudsteam spreekuur in de fractiekamer van de PvdA in het stadhuis. Haarlemmers kunnen dan langskomen of contact opnemen met een medewerker van het Ombudsteam door te bellen met 06-29982579. Buiten het spreekuur is het team ook bereikbaar per e-mail: ombudsteam.pvdahaarlem@gmail.com.

Meer informatie is te vinden op: haarlem.pvda.nl/ombudsteam.

Contactgegevens:
Ombudsteam PvdA Haarlem: 06-29982579 of ombudsteam.pvdahaarlem@gmail.com.
Landelijk ombudsteam: 070-3182742 of pvdaombudsteam@tweedekamer.nl.

Ombudsteam

De mensen die op het spreekuur van het PvdA-Ombudsteam komen, hebben zeer uiteenlopende hulpvragen. Deze kunnen betrekking hebben op huisvesting, uitkering, inkomen of andere problemen. Vaak is de hulpvraag niet duidelijk genoeg overgekomen bij de betrokken instantie. Het ombudsteam kan dan, als onafhankelijke instantie, juist goed werk doen. Mede omdat zij goede contacten heeft met

Meer over Ombudsteam