Door op 30 september 2013

Ombudsteam officieel gestart door Hans Spekman

Zaterdag 21 september j.l. heeft het PvdA Ombudsteam Haarlem verheugd voorzitter Hans Spekman ontvangen om het Ombudsteam na een inwerkperiode officieel van start te laten gaan.

Enthousiast kwam Hans aan bij de Beatrixdreef in Parkwijk, waar de wagen van de PvdA klaar stond met posters en informatiemateriaal.

Hans is trots op het feit, dat er meer en meer ombudsteams komen in het land. Juist in deze tijd van grote bezuinigingen komen mensen in de problemen. Het is goed, als er dan een klankbord is, waar deze mensen gehoord worden en geholpen. Soms is er directe hulp te geven. In de meeste gevallen gaat het om samen het probleem te analyseren en een vervolgtraject uit te zetten.

Dat kan op allerlei terreinen zijn, te weten: Problemen met de werkwijze van de gemeente, wooncorporaties, energiebedrijven, zorgverzekeraars, belasting, scholen en werkgevers.

Persoonlijk contact is belangrijk bij het oplossen van de problemen. Het is goed als mensen face to face contact hebben met iemand van het Ombudsteam. De ondersteuning geldt voor leden en niet-leden.

Hans heeft het team veel succes gewenst en beloofd zeker nog eens terug te komen naar Haarlem.

• Telefoon: 06-29982579
  • Spreekuur: vrijdagochtend van 10-12 uur in de fractiekamer van de PvdA (in het Stadhuis)
  • E-mail: [email protected]

OmbudsOpen