Door Bestuur op 21 augustus 2014

Kom naar de opening van het politieke seizoen!

Op zondagmiddag 7 september opent de PvdA Haarlem het nieuwe politieke seizoen in Het Meterhuis met live muziek (!), interessante gasten en een vooruitblik op het nieuwe politieke seizoen 2014-2015. Leden en andere belangstellenden nodigen we uit om deze middag naar Het Meterhuis te komen en samen het nieuwe jaar af te trappen!

Gesprek over de Haarlemse creatieve economie
Te gast zijn drie creatieve Haarlemse ondernemers: Reinout te Brake (gaming), Ivo Maissan (stichting Klein Haarlem) en Mick Walvisch (3D-printing). Zij houden elk een korte pitch over de vraag: wat kan Haarlem doen om (creatief) ondernemerschap en de lokale economie verder aan te jagen en te ondersteunen? Vervolgens gaan zij over deze vraag in gesprek met andere aanwezigen onder leiding van Joyce Langenacker (wethouder wonen, werk en economie).

Deze middag is er live muziek van Yellow Grass. Dit trio komt speciaal voor ons naar het Meterhuis en zal ongeveer een half uur spelen. Afdelingsvoorzitter Remy Wilshaus en fractievoorzitter Jeroen Fritz blikken vooruit op het nieuwe politieke seizoen 2014-2015. Ook is er natuurlijk ruimschoots de gelegenheid om elkaar te ontmoeten en bij te praten na de afgelopen zomermaanden.

Inloop vanaf 15.00 uur, aanvang om 15.15 uur. Vooraf aanmelden is niet nodig.

Vragen? Mail secretaris Tessa van den Dolder: [email protected].

Kijk op deze pagina voor een overzicht van de bestuursleden.

Meer over Bestuur

Waar ben je naar op zoek?