Door op 31 januari 2014

Haarlems Lagerhuis over sport

Zondag 9 februari organiseert de PvdA een Haarlems Lagerhuisdebat over sport. Aan de hand van korte interviews met diverse gasten en prikkelende stellingen gaan we in debat. Het debat vindt van 15.30 tot 17.30 uur plaats in de kantine van Rapid Korfbal, ’t Hoenstraat 3 in Haarlem.

Sport en bewegen is en blijft belangrijk voor de Haarlemse samenleving. Welke sportieve ambities zou Haarlem moeten hebben? Mag topsport niet ontbreken in de nieuwe agenda voor de sport? Hoe cruciaal is de rol van de vakdocent gym in het onderwijs? 1,5 miljoen vrijwilligers zijn in Nederland actief in de sport bij de verenigingen, wat leren we daarvan?

Graag nodigt de Partij van de Arbeid u uit om hierover mee te discussiëren in het Haarlems Lagerhuis op zondagmiddag 9 februari. Aan de hand van korte interviews met diverse gasten en prikkelende stellingen gaan we in debat. PvdA lijsttrekker Jeroen Fritz zal aan het eind van het debat een prijs uitreiken aan de beste debater van de middag.

Het Haarlems Lagerhuis vindt van 15.30 tot 17.30 uur plaats in de kantine van Rapid Korfbal, ’t Hoenstraat 3 in de Kleverparkbuurt in Haarlem.

Met het OV: Station Haarlem: van station met bus 70 of 73 tot halte Kloosterstraat, vervolgens nog ca. 4 minuten lopen.