Door Remy Wilshaus op 19 augustus 2016

E-mails in een nieuw jasje

De komende tijd werken we aan de vernieuwing van onze e-mails aan leden en belangstellenden. Dat wordt meteen zichtbaar in een andere vormgeving, maar we gaan de e-mails ook op een andere manier gebruiken. Hier lees je kort en bondig wat er gaat veranderen.

E-mails worden voortaan verstuurd als daarvoor een concrete aanleiding is. Bijvoorbeeld omdat we je willen uitnodigen voor een aanstaande activiteit of omdat er iets speelt in de politieke actualiteit. Dit betekent dat onze e-mails niet meer op een vast moment in de vorm van een nieuwsbrief worden verstuurd; de tweewekelijkse nieuwsbrief op vrijdagmiddag komt te vervallen. Voortaan ontvang je een e-mail op het moment dat we je iets willen vertellen of vragen. Zo snel mogelijk, aansluitend op de actualiteit. Het uiteindelijke doel is om de e-mails zo goed mogelijk te laten aansluiten op de persoonlijke interesses van de ontvanger.

De komende maanden werken we hieraan. Het betekent dat er misschien eens wat mis gaat of dat er na een paar keer proberen iets zal veranderen. Dat hoort erbij. Feedback is vanzelfsprekend van harte welkom. Zo maken we onze mails samen steeds beter.

Waar ben je naar op zoek?