Doe je mee? Lokale leergang in 2020

23 december 2019

Lokale leergang PvdA Zuid-Kennemerland voor leden en belangstellenden

Vind jij politiek leuk? Wil jij net als wij werken aan een mooier, socialer Haarlem, Heemstede, Bloemendaal of Zandvoort? Sta je te popelen om binnen de lokale politiek actief te worden, maar je weet nog niet zo goed hoe? Dit is je kans! Meld je aan voor deze leergang voor betrokken en geïnteresseerde leden en iedereen die mee wil praten over de politiek in onze regio.

Wat gaan we doen? Politiek is visie hebben én keuzes durven maken. Over bijvoorbeeld Wonen, Mobiliteit (onder andere nachttreinen), Jeugdzorg, nu en in de toekomst. Welke rol heeft de lokale politiek en wat zou jij daarin kunnen betekenen?
We bieden je een kijkje in de keuken, inspirerende sprekers en een debattraining, waarin je zelf met een politiek onderwerp aan de slag gaat. Op 7 maart kun je mee naar het landelijke PvdAcongres en eind maart gaan we samen campagne voeren.

Wanneer? Op woensdag 12 en 26 februari, 11 maart en dinsdag 24 maart van 19.30-22.30 uur op verschillende locaties.

Geïnteresseerd? Meld je dan voor 15 januari 2020 aan bij [email protected]! Na aanmelding volgt het definitieve programma en laten we de locaties weten. Als je wilt, kun je je motivatie meesturen. Graag tot ziens bij de Lokale Leergang van de PvdA Zuid-Kennemerland! Zowel leden als niet-leden kunnen zich aanmelden.

Waar ben je naar op zoek?