Door op 4 juli 2015

De Rosa-leergang gaat weer van start!

Ben je net lid van de PvdA en wil je graag meer weten over de partij? Of ben je al wat langer lid en wil je graag actief worden en andere partijgenoten vanuit het hele land leren kennen? Doe dan mee aan de landelijke Rosa Leergang!

Als deelnemer maak je kennis met de beginselen en idealen van de partij, organiseer je een activiteit binnen jouw eigen afdeling en ga je in gesprek over de politieke actualiteit. Je krijgt een breed beeld van wat de partij te bieden heeft. Op een informele manier leer je de partij en partijgenoten vanuit het hele land kennen. Kortom: een cursusreeks voor mensen die meer willen doen binnen de PvdA, die graag aan de slag willen binnen de partij en kennis willen maken met de PvdA en haar leden!

Voor meer informatie over de Rosa leergang kijk je op deze website. Via die site kun je jezelf ook aanmelden. Graag brengen we de Haarlemse deelnemers met elkaar in contact zodat zij kunnen samenwerken en eventueel samen kunnen reizen. Als je jezelf hebt aangemeld vragen we je daarom om zelf ook onze secretaris over jouw deelname te informeren: [email protected].

Waar ben je naar op zoek?