Door op 20 februari 2014

PvdA organiseert politiek café over Haarlemse horeca

De PvdA draait de rollen voor één keer om. Maandag 24 februari bedienen PvdA-kandidaten Haarlemse horecaondernemers. Café Koops wordt hiervoor omgedoopt tot PvdA Café. Tussen 17.00 en 20.00 uur zijn ondernemers en andere betrokken welkom om met de PvdA in gesprek te gaan over het Haarlemse horecabeleid.

Aan de hand van een menukaart kunnen aanwezigen aangeven waar zij het tijdens de avond over willen hebben. Onderwerpen die aan de orde kunnen komen zijn onder meer de sluitingstijden, de nieuwe alcoholwetgeving, het terrassenbeleid, minder regels en meer service en veilig uitgaan. Hierover gaan zij in gesprek met verschillende kandidaat-raadsleden.

PvdA-lijsttrekker Jeroen Fritz: “De horeca draagt bij aan de levendigheid van onze stad, en is belangrijk voor een sterke Haarlemse economie. De PvdA wil dit verder versterken. Daarom gaat de PvdA graag met horecaondernemers in gesprek over hoe we dit kunnen doen.”

Geïnteresseerden zijn van harte welkom het politiek café in Café Koops bij te wonen, tussen 17.00 en 20.00 uur in Café Koops, Damstraat 4 in Haarlem. U kunt zich aanmelden door een mailtje te sturen naar [email protected].