Sonja Kagie

facebookje

over Sociaal Wijkteams

door Sonja Kagie op 20 september 2015

De vrouwen in de PvdA Haarlem organiseren op woensdag 7 oktober een bijeenkomst over Sociaal Wijkteams.

Sociaal Wijkteams – wat doen die eigenlijk?

door Sonja Kagie op 27 augustus 2015

Vooraankondiging bijeenkomst over Sociaal Wijkteams. De Vrouwen in PvdA Haarlem organiseren op woensdag 7 oktober een bijeenkomst over Sociaal Wijkteams.

Vrouwendag 8 maart 2015

door Sonja Kagie op 22 januari 2015

Vrouwen & wijken. De Haarlemse vrouwen in de PvdA en de vrouwen van de PvdA Noord-Holland organiseren op zondag 8 maart weer een bijeenkomst in het kader van internationale vrouwendag.

Werk, Werk, Werk!

door Sonja Kagie op 16 september 2014

De Haarlemse vrouwen in de PvdA organiseren op woensdag 8 oktober een bijeenkomst met de titel: Werk, Werk, Werk!       In aanwezigheid van Mei Li Vos (lid Tweede Kamer voor de PvdA) en Artie Ramsodit (PvdA raadslid in Haarlem), wordt er gesproken over:

PvdA vrouwendag groot succes

door Sonja Kagie op 11 maart 2014

Meer dan honderd Noord-Hollandse PvdA vrouwen vierden op 8 maart in de Janskerk te Haarlem internationale vrouwendag. Speciale gasten waren Joyce Langenacker (kandidaat wethouder Haarlem), Agnes Jongerius (nr. 2 kandidatenlijst Europese verkiezingen), Marceline Schopman (raadslid Haarlem), Marith Rebel (lid Tweede Kamer), Marjolein Moorman (fractievoorzitter Amsterdam), Aukelien Jellema (fractievoorzitter Den Helder) en Farida Polsbroek (raadslid Diemen).

Vrouwendag: Hoge hakken in de politiek

door Sonja Kagie op 13 februari 2014

Jaarlijks vieren veel PvdA-afdelingen Internationale Vrouwendag. Dit jaar hebben de Haarlemse Vrouwen in de PvdA,  Vrouwennetwerk Amsterdam en Vrouwen in de PvdA (ViP) de handen ineen geslagen en organiseren een Noord-Hollandse vrouwendag in Haarlem!  Er zijn inspirerende sprekers uitgenodigd en het wordt een feest!