Ombudsteam

algemene info

OmbudsteamHet PvdA-Ombudsteam behandelt vragen en problemen van Haarlemmers die betrekking hebben op de werk- en handelwijze van de gemeente Haarlem en gemeentelijke bedrijven en instanties zoals woningcorporaties, energiebedrijven, zorgverzekeraars, scholen, belastingsdienst, UWV en werkgevers.
Om een beroep op het team te kunnen doen hoeft u geen lid van de PvdA te zijn.

Haarlemmers kunnen tijdens het spreekuur (vrijdagochtend tussen 10-12 uur in de fractiekamer van de PvdA in het stadhuis) langskomen of contact opnemen met een medewerker van het Ombudsteam door te bellen met 06-29982579. Buiten het spreekuur is het team ook bereikbaar per e-mail: ombudsteam.pvdahaarlem@gmail.com.

Zie verdere informatie over ons ombudswerk.
Het team bestaat uit de volgende leden.

Ombudsteam met vakantie

door Ombudsteam op 3 juli 2014

VAN 18 JULI t/m 22 AUGUSTUS. Het Ombudsteam van de PvdA Haarlem  is met vakantie van 18 juli t/m 22 augustus. Telefonisch zijn we in die periode niet te bereiken. De voice-mail kan wel ingesproken worden. Ook kunnen berichten gemaild worden. De reactie op de ingesproken en gemailde boodschappen zal niet altijd per omgaande zijn,

Het ombudsteam staat voor u klaar