web & nieuwsbrief & sociale media

De redacteuren vindt u bij wie is wie.

Kandidaatstelling als wethouder geopend

door Redactie op 10 oktober 2017

Op donderdag 5 oktober werd bekend dat wethouder Joyce Langenacker is voorgedragen als burgemeester van Ouder-Amstel en medio december Haarlem zal verlaten. Dat betekent dat er een nieuwe PvdA-wethouder moet worden benoemd voor Haarlem. De kandidaatstelling voor het wethouderschap is vanaf heden geopend en sluit op zaterdag 14 oktober 2017 om 23.59 uur.

Joyce Langenacker voorgedragen als burgemeester Ouder-Amstel

door Redactie op 5 oktober 2017

Vanavond werd bekend dat onze wethouder Joyce Langenacker door de gemeenteraad van Ouder-Amstel is voorgedragen als nieuwe burgemeester. Wanneer de minister instemt met deze voordracht, zal Joyce in december starten als burgemeester en dus Haarlem verlaten. Wij feliciteren Joyce van harte met deze mooie benoeming.

Verder werken aan het verkiezingsprogramma

door Redactie op 6 september 2017

Samen maken we Haarlem en ook samen bepalen we onze inzet voor de koers van de stad na de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. De leden van de PvdA Haarlem werken op dit moment aan een nieuw verkiezingsprogramma, maar dat kunnen zij niet alleen.

Wat is jouw idee voor Haarlem?

door Redactie op 21 juli 2017

Samen maken we Haarlem. Samen met jou bepalen we onze gezamenlijke inzet voor de koers van de stad na 21 maart 2018! Doe mee met onze enquête (klik), het duurt maar 10 minuten. Jouw antwoorden geven ons extra ideeën en richting voor ons verkiezingsprogramma. Alvast bedankt!

Moussa Aynan verder als zelfstandig raadslid buiten de PvdA-fractie

door Redactie op 20 juli 2017

Vanaf donderdag 20 juli maakt Moussa Aynan geen onderdeel meer uit van de PvdA-fractie maar vormt hij een zelfstandige fractie in de Haarlemse gemeenteraad. Dat is een van de uitkomsten van de gesprekken die door enkele partijleden (de commissie van goede diensten) zijn gevoerd met betrokkenen na het ontstaan van een vertrouwensbreuk tussen Moussa Aynan

Verklaring over vertrouwensbreuk tussen fractie en Moussa Aynan

door Redactie op 19 juni 2017

De Haarlemse PvdA-fractie en Moussa Aynan hebben geconstateerd dat er onvoldoende onderling vertrouwen is om de samenwerking voort te zetten. Aanleiding hiervoor is dat de fractie concrete aanwijzingen heeft dat hij onlangs met een andere partij gesprekken heeft gevoerd over deelname aan de gemeenteraadsverkiezingen van volgend jaar. Hij heeft daarover de fractie niet ingelicht.