web & nieuwsbrief & sociale media

De redacteuren vindt u bij wie is wie.

Wat is jouw idee voor Haarlem?

door Redactie op 21 juli 2017

Samen maken we Haarlem. Samen met jou bepalen we onze gezamenlijke inzet voor de koers van de stad na 21 maart 2018! Doe mee met onze enquête (klik), het duurt maar 10 minuten. Jouw antwoorden geven ons extra ideeën en richting voor ons verkiezingsprogramma. Alvast bedankt!

Moussa Aynan verder als zelfstandig raadslid buiten de PvdA-fractie

door Redactie op 20 juli 2017

Vanaf donderdag 20 juli maakt Moussa Aynan geen onderdeel meer uit van de PvdA-fractie maar vormt hij een zelfstandige fractie in de Haarlemse gemeenteraad. Dat is een van de uitkomsten van de gesprekken die door enkele partijleden (de commissie van goede diensten) zijn gevoerd met betrokkenen na het ontstaan van een vertrouwensbreuk tussen Moussa Aynan

Verklaring over vertrouwensbreuk tussen fractie en Moussa Aynan

door Redactie op 19 juni 2017

De Haarlemse PvdA-fractie en Moussa Aynan hebben geconstateerd dat er onvoldoende onderling vertrouwen is om de samenwerking voort te zetten. Aanleiding hiervoor is dat de fractie concrete aanwijzingen heeft dat hij onlangs met een andere partij gesprekken heeft gevoerd over deelname aan de gemeenteraadsverkiezingen van volgend jaar. Hij heeft daarover de fractie niet ingelicht.

Welke vrijwilliger verdient een bloemetje?

door Redactie op 16 december 2016

Ken je iemand in de buurt die zich inzet voor buren, vrienden of familie? Iemand die laat zien dat samen veel beter werkt dan ieder voor zich? Doe dan mee aan onze nieuwjaarsactie en misschien zetten we diegene begin januari in het zonnetje!

Jij bepaalt de toekomst, word lid en stem mee!

door Redactie op 18 november 2016

Alle PvdA-leden bepalen samen wie de lijsttrekker wordt van de PvdA bij de Tweede Kamerverkiezingen, en daarmee wie de richting van onze toekomst bepaalt. Dat gebeurt tijdens de lijsttrekkersverkiezing van donderdag 24 november tot en met woensdag 7 december. Word nu lid, dan kun jij nog meestemmen!

Week van de opvoeding: ervaring van alleenstaande ouder

door Redactie op 7 oktober 2016

Pleeggezinnen bieden een thuis aan kinderen die niet thuis kunnen wonen. Het gaat dan bijvoorbeeld om kinderen die in de knel raken omdat hun ouders instabiel, ziek of verslaafd zijn. Het is ook relevant om te weten hoe ouders in problemen pleegzorg en andere vormen van jeugdzorg ervaren. Alex van Veen deelt zijn ervaringen als