Campagneteam

Het campagneteam houdt zich zowel bezig met de permanente campagne als met op specifieke verkiezingen gerichte campagnes.

De permanente campagne is bedoeld om constant in contact te blijven met de Haarlemse burgers. Daar moet boven water komen wat er speelt in de wijken (zowel in positieve als in negatieve zin).

Verkiezingscampagnes zijn projectmatig van opzet (met een beperkte levensduur) en bedoeld om onze achterban en sympathisanten ook daadwerkelijk op ons te laten stemmen.

Zie hier de samenstelling.

30 mei: PvdA in de buurt én buurtbarbecue met Ronald Plasterk

door Campagneteam op 4 mei 2015
Foto PvdA op Flickr

Elke maand gaan we een keer van deur tot deur om van bewoners te horen wat er goed gaat, wat er beter moet en wat de politiek daar aan kan doen. Op zaterdag 30 mei zijn we in Delftwijk en daar organiseren we aansluitend een buurtbarbecue, ook minister Ronald Plasterk is daarbij aanwezig. Iedereen is welkom!

Minister Jet Bussemaker zaterdag 14 maart in Haarlem

door Campagneteam op 11 maart 2015

Zaterdag 14 maart is minister Jet Bussemaker in Haarlem. Zij deelt rozen uit en krijgt een plan aangeboden om de positie van lesbiennes, homoseksuelen, biseksuelen en transgenders (LHBT) te verbeteren. Ook gaat de minister in gesprek over vrijheid en discriminatie met vertegenwoordigers van Haarlemse maatschappelijke organisaties.

Tour van de Toekomst met Marith Rebel en Tanja Jadnanansing

door Campagneteam op 7 maart 2015

Op vrijdag 13 maart gaan PvdA Tweede Kamerleden Marith Rebel en Tanja Jadnansing Noord-Holland in voor de Tour van de Toekomst! Wat biedt de provincie jonge mensen? Kunnen zij werken en wonen en wat zijn de kansen en uitdagingen op dat gebied in Noord-Holland?

Job Cohen leest verkiezingsprogramma voor

door Campagneteam op 7 maart 2015

De PvdA Noord-Holland heeft een luisterversie gemaakt van ons verkiezingsprogramma. Job Cohen vertelt in bondige en begrijpelijke taal waar de Partij van de Arbeid in Noord-Holland voor staat.

Ga in gesprek met Marleen Barth

door Campagneteam op 5 maart 2015

Marleen Barth, PvdA-lijsttrekker voor de Eerste Kamer, is vrijdagavond 13 maart te gast in Haarlem tijdens een debatcafé. In Hotel Amadeus gaat Barth in gesprek met belangstellenden over werk en zorg.

Valentijnsactie PvdA

door Campagneteam op 12 februari 2015

Rode rozen horen bij de PvdA, maar ook bij Valentijnsdag. Zaterdag 14 februari komen beide samen tijdens de Valentijnsactie van de PvdA in winkelcentrum Schalkwijk in Haarlem. Een grote groep PvdA’ers zal rozen uitdelen in het winkelcentrum. Ook is de rode PvdA-dubbeldekker bij het winkelcentrum te vinden.