Ombudswerk

Een zetje in de goede richting

Ons standpunt

OmbudsteamOok in Haarlem is een PvdA-ombudsteam actief. Ons team staat klaar om mensen te helpen met wat Den Haag ‘de kleine problemen’ noemt. Noem ze klein, maar het gaat hier wel om grote ergernissen: overlast, criminaliteit, juridisch getouwtrek, gebrekkige huisvesting, allemaal zaken die mensen dagelijks raken.

Nieuwsberichten over Ombudswerk

Geen spreekuur ombudsteam van 29 juli t/m 12 augustus

door Ombudsteam op 1 juli 2016

Het ombudsteam heeft van 29 juli t/m 12 augustus geen spreekuur in verband met de vakanties. Wel is het mogelijk om in die periode het ombudsteam te bereiken via ombudsteam@pvdahaarlem.nl. Eén van de teamleden zal dan zo spoedig mogelijk reageren en proberen een afspraak te maken.

Ombudsteam hervat spreekuur

door Ombudsteam op 25 augustus 2015

Ook dit seizoen kunt u weer terecht op de vrijdagochtend tussen 10 en 12 uur in de fractiekamer van de PvdA in het stadhuis aan de Grote Markt.

Geen spreekuur ombudsteam van 17 juli t/m 22 augustus

door Ombudsteam op 1 juli 2015

Het ombudsteam heeft van 17 juli t/m 22 augustus geen spreekuur in verband met de vakanties. Wel is het mogelijk om in die periode het ombudsteam te bereiken via ombudsteam.pvdahaarlem@gmail. Eén van de teamleden zal dan zo spoedig mogelijk reageren en proberen een afspraak te maken.

Ombudsteam PvdA Haarlem staat voor u klaar

door Ombudsteam op 5 maart 2015

Heeft u hulp nodig bij kwesties met de belastingdienst of gemeente? Of wilt u advies over het op orde brengen van je huishoudboekje? Bel op dinsdag 10 maart tussen 18.00 en 19.00 uur naar het ombudsteam van de PvdA Haarlem of het landelijk ombudsteam in Den Haag.

Het ombudsteam staat voor u klaar

door Ombudsteam op 15 april 2014

In het hele land heeft de PvdA ombudsteams ingesteld. Ook de PvdA afdeling Haarlem heeft zo’n team. Zo’n 10 vrijwilligers zijn er , sinds een jaar, enthousiast en actief mee bezig.

Ombudsteam officieel gestart door Hans Spekman

door Redactie op 30 september 2013

Zaterdag 21 september j.l. heeft het PvdA Ombudsteam Haarlem verheugd voorzitter Hans Spekman ontvangen om het Ombudsteam na een inwerkperiode officieel van start te laten gaan.