Ieder kind telt mee!

door Artie Ramsodit op 23 september 2016

Alle kinderen hebben recht op een fijne en onbezorgde jeugd waarin zij zich met plezier en goed kunnen ontwikkelen. Ongeacht de dikte van de portemonnee van hun ouders of verzorgers. Daarom ben ik blij met het extra geld om kinderen die opgroeien in armoede te helpen.

Steun voor experiment met participatie via loting

door Jeroen Fritz op 22 september 2016

Een ruime meerderheid van gemeenteraad heeft donderdag 22 september haar steun uitgesproken voor het initiatiefvoorstel van D66 en PvdA om een experiment te houden met participatie via loting. Het initiatiefvoorstel kreeg behalve D66 en PvdA ook steun van GroenLinks, CDA, SP, OPH en Fractie Mohr.

Sidney Visser vertrekt als schaduwraadslid

door Fractie op 10 september 2016

Sidney Visser vertrekt als schaduwraadslid namens de PvdA in Haarlem. Dat heeft hij tijdens het zomerreces besloten. In een verklaring vertelt hij waarom hij zich niet meer voldoende kan opladen en inzetten voor het restant van deze raadsperiode. De PvdA-fractie vindt het ontzettend jammer dat Sidney vertrekt, maar respecteert zijn besluit.

Bernt bedankt!

door Jeroen Fritz op 2 september 2016

Gisteren hebben we afscheid genomen van Bernt Schneiders als onze burgemeester. Tijdens een mooi feest in de Philharmonie werd hij onder meer geëerd met de erepenning van Haarlem. Na tien jaar als burgemeester van Haarlem start Bernt in een nieuwe baan als directeur van het VSB Fonds.

In memoriam: Joop Teunisse

door Redactie op 28 augustus 2016

Vanochtend bereikte ons het verdrietige bericht dat Joop Teunisse is overleden. Joop was als voorzitter van de wijkraad Slachthuisbuurt zeer actief in zijn buurt en betrokken bij de Haarlemse politiek. Wij zullen hem missen en wensen zijn familie, vrienden en naasten veel sterkte.

E-mails in een nieuw jasje

door Remy Wilshaus op 19 augustus 2016

De komende tijd werken we aan de vernieuwing van onze e-mails aan leden en belangstellenden. Dat wordt meteen zichtbaar in een andere vormgeving, maar we gaan de e-mails ook op een andere manier gebruiken. Hier lees je kort en bondig wat er gaat veranderen.