Verder werken aan het verkiezingsprogramma

door Redactie op 6 september 2017

Samen maken we Haarlem en ook samen bepalen we onze inzet voor de koers van de stad na de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. De leden van de PvdA Haarlem werken op dit moment aan een nieuw verkiezingsprogramma, maar dat kunnen zij niet alleen.

Werk voor iedereen?! Opening politiek seizoen

door Bestuur op 21 augustus 2017
Foto Double focus

Op zondagmiddag 10 september opent de PvdA Haarlem het nieuwe politieke seizoen. Kom langs en praat mee over werk en meedoen voor iedereen.

Extra geld voor kinderen in armoede

door Joyce Langenacker op 31 juli 2017

Kinderen mogen niet door armoede in sociaal isolement terecht komen. Een verplichte laptop voor school, een winterjas, een fiets, de sportclub, sportkleding, schoolspullen en muziekles kunnen door de gemeente voor kinderen worden betaald. De gemeenteraad is akkoord gegaan met een voorstel om de extra Klijnsma gelden van € 744.000 euro op jaarbasis in te zetten

Referendum over parkeren ongeldig

door Jeroen Fritz op 21 juli 2017

Het referendum over parkeren is ongeldig. De opkomst bleef met 18,5 procent ruim onder de benodigde drempel van 30 procent. Daarmee kunnen de plannen voor modernisering van het parkeerbeleid van start.

Het recht om uit te dagen – ook in de zorg

door Martien Brander op 21 juli 2017

Soms heb je de neiging om te denken: dat kan ik beter. Of: als we het samen doen kunnen we het beter. In sommige gemeenten gebeurt dat in de openbare ruimte. Bewoners onderhouden bijvoorbeeld samen het groen of beheren samen een speeltuin. Maar kan dat ook in de zorg? Ja, wij denken van wel. Toen

Wat is jouw idee voor Haarlem?

door Redactie op 21 juli 2017

Samen maken we Haarlem. Samen met jou bepalen we onze gezamenlijke inzet voor de koers van de stad na 21 maart 2018! Doe mee met onze enquête (klik), het duurt maar 10 minuten. Jouw antwoorden geven ons extra ideeën en richting voor ons verkiezingsprogramma. Alvast bedankt!