Vrijwilligersvacature: penningmeester PvdA Haarlem

door Bestuur op 5 maart 2017

De PvdA Haarlem is een actieve en levendige vereniging van meer dan 650 leden. We organiseren o.a. debatten en gaan van deur tot deur bij Haarlemmers. Het afdelingsbestuur is de drijvende kracht achter deze activiteiten. De termijn van penningmeester Barbara van Balen loopt af. Kom jij het bestuur versterken als penningmeester?

Gezocht: fractiemedewerker PvdA (verlengd)

door Fractie op 1 maart 2017

De Haarlemse PvdA-fractie is op zoek naar een nieuwe fractiemedewerker. De fractiemedewerker is de steun en toeverlaat van de PvdA-raadsleden en zorgt voor de administratieve, organisatorische en inhoudelijke ondersteuning van de fractie. Om meer mensen de kans te geven te solliciteren, is de vacature verlengd tot en met zondag 12 maart.

Ombudsteam staat klaar voor álle Haarlemmers

door Ombudsteam op 28 februari 2017

Ruim vier jaar geleden startte het ombudsteam van de PvdA Haarlem. Nog steeds staan de leden van het ombudsteam klaar om Haarlemmers te helpen. Mensen kunnen binnenlopen tijdens het wekelijks spreekuur, maar bellen of een e-mail sturen kan ook. Waar mogelijk biedt het ombudsteam een helpende hand! Lees hier een voorbeeld uit de praktijk.

Een besluit over de Koepel

door Marceline Schopman op 18 februari 2017

De fractie van de PvdA Haarlem heeft de afgelopen negen maanden geworsteld, getwijfeld, gewikt en gewogen over het voorgenomen collegebesluit voor aankoop en directe verkoop (AB-BC) van de Koepel aan Panopticon. Donderdag 16 februari werd dit voorstel in de gemeenteraad besproken.

Wat doen we met de Koepel?

door Marceline Schopman op 22 januari 2017

‘Wat doen we met de Koepel?’ aldus onze gelijknamige Facebook-pagina een paar jaar geleden. Die vraag leeft nog volop in de stad; iedereen wil er iets moois van maken. De PvdA wenst van harte dat er iets geweldigs met toegevoegde waarde voor Haarlem in gaat komen. We willen daarbij wel alle initiatieven gelijke en eerlijke kansen bieden.

De werkgroep wijken zoekt mensen met informatie

door Ienke Verhoeff op 13 januari 2017

De werkgroep wijken is de tweede helft van 2016 op een nieuwe wijze doorgestart. De onderwerpen, woningen, onderhoud openbare ruimte en veiligheid, zijn onderwerpen die in alle wijken bij zowel bewoners als wijkraden hoog op de agenda staan. We zoeken nieuwe leden!