Een besluit over de Koepel

door Marceline Schopman op 18 februari 2017

De fractie van de PvdA Haarlem heeft de afgelopen negen maanden geworsteld, getwijfeld, gewikt en gewogen over het voorgenomen collegebesluit voor aankoop en directe verkoop (AB-BC) van de Koepel aan Panopticon. Donderdag 16 februari werd dit voorstel in de gemeenteraad besproken.

Gezocht: fractiemedewerker PvdA

door Fractie op 3 februari 2017

De Haarlemse PvdA-fractie is op zoek naar een nieuwe fractiemedewerker. De fractiemedewerker is de steun en toeverlaat van de PvdA-raadsleden en zorgt voor de administratieve, organisatorische en inhoudelijke ondersteuning van de fractie.

Wat doen we met de Koepel?

door Marceline Schopman op 22 januari 2017

‘Wat doen we met de Koepel?’ aldus onze gelijknamige Facebook-pagina een paar jaar geleden. Die vraag leeft nog volop in de stad; iedereen wil er iets moois van maken. De PvdA wenst van harte dat er iets geweldigs met toegevoegde waarde voor Haarlem in gaat komen. We willen daarbij wel alle initiatieven gelijke en eerlijke kansen bieden.

De werkgroep wijken zoekt mensen met informatie

door Ienke Verhoeff op 13 januari 2017

De werkgroep wijken is de tweede helft van 2016 op een nieuwe wijze doorgestart. De onderwerpen, woningen, onderhoud openbare ruimte en veiligheid, zijn onderwerpen die in alle wijken bij zowel bewoners als wijkraden hoog op de agenda staan. We zoeken nieuwe leden!

Artie Ramsodit neemt in februari afscheid als raadslid

door Fractie op 13 januari 2017

PvdA-raadslid Artie Ramsodit verlaat op 16 februari de Haarlemse gemeenteraad. Zij gaat een periode onderzoek doen in Bangalore (India) en zal daarom na zeven jaar afscheid nemen als raadslid. Artie zal worden opgevolgd door Hans van der Bruggen. Artie Ramsodit is sinds 2010 lid van de gemeenteraad. Vorige periode was zij namens de PvdA lid van

Blijf Groep: nu vooruit kijken