De werkgroep wijken zoekt mensen met informatie

door Ienke Verhoeff op 13 januari 2017

De werkgroep wijken is de tweede helft van 2016 op een nieuwe wijze doorgestart. De onderwerpen, woningen, onderhoud openbare ruimte en veiligheid, zijn onderwerpen die in alle wijken bij zowel bewoners als wijkraden hoog op de agenda staan. We zoeken nieuwe leden!

Artie Ramsodit neemt in februari afscheid als raadslid

door Fractie op 13 januari 2017

PvdA-raadslid Artie Ramsodit verlaat op 16 februari de Haarlemse gemeenteraad. Zij gaat een periode onderzoek doen in Bangalore (India) en zal daarom na zeven jaar afscheid nemen als raadslid. Artie zal worden opgevolgd door Hans van der Bruggen. Artie Ramsodit is sinds 2010 lid van de gemeenteraad. Vorige periode was zij namens de PvdA lid van

Blijf Groep: nu vooruit kijken

door Martien Brander op 13 januari 2017

Er is een diepe kloof geslagen tussen de Blijf Groep en een aantal (voormalige) cliënten. Zoveel is duidelijk, en dat is heel erg. Vertrouwen en veiligheid, zeker in een zo’n kwetsbare situatie als van vrouwen in de vrouwenopvang is essentieel. De commissie samenleving besprak het onderzoek van BING naar een aantal (vermeende) misstanden. De PvdA

Haarlemmers en Heemstedenaren in het zonnetje gezet

door Jeroen Fritz op 10 januari 2017

Voor het vierde jaar op rij vroeg de PvdA dit jaar aan u wie een verrassing verdient in het nieuwe jaar. Zeven van deze mensen uit Haarlem en Heemstede, die elke dag laten zien dan samen beter werkt dan ieder voor zich, mocht ik tijdens de nieuwjaarsborrel in het zonnetje zetten.

Wat is het profiel van een PvdA politicus in Haarlem?

door Bestuur op 30 december 2016

Het lijkt nog ver weg, maar we zijn al druk bezig met de voorbereidingen op de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018. Bijvoorbeeld door na te denken over het profiel van onze nieuwe raadsleden, lijsttrekker / fractievoorzitter en (wanneer van toepassing) wethouder. Denk je met ons mee?

Wat heeft de PvdA in 2016 bereikt?

door Jeroen Fritz op 29 december 2016

Meer banen voor iedereen. Goede zorg in de buurt. En veilige en leefbare wijken. Daar heeft de PvdA-fractie zich afgelopen jaar voor ingezet in de Haarlemse gemeenteraad. Graag blik ik aan het eind van het jaar terug op de resultaten die wij samen met u in 2016 hebben kunnen boeken. Voor een Haarlem dat werkt!