Verklaring n.a.v. ledenvergadering over vertrouwensbreuk

door Remy Wilshaus op 3 juli 2017

De ledenvergadering van de PvdA Haarlem heeft de vertrouwensbreuk tussen de fractie van de PvdA en Moussa Aynan op een waardige wijze besproken. Zowel fractievoorzitter Jeroen Fritz als Moussa Aynan hebben daarbij hun kijk op de ontstane situatie gegeven. De ledenvergadering betreurt de gang van zaken en heeft uiteindelijk moeten concluderen dat er in de loop der tijd een definitieve breuk is ontstaan.

De ledenvergadering heeft het afdelingsbestuur gevraagd een commissie van goede diensten in te stellen. Het doel van de commissie is om nog voor het zomerreces de leden te informeren over de wijze waarop de PvdA fractie en Moussa Aynan op een goede en respectvolle wijze uit elkaar kunnen gaan.

Namens Jeroen Fritz en Moussa Aynan,

Remy Wilshaus
Afdelingsvoorzitter PvdA Haarlem

3 Responses to “Verklaring n.a.v. ledenvergadering over vertrouwensbreuk”

1. Wiebe Koster schreef:

Jammer, maar kennelijk onvermijdelijk

2. Bob Hilarius schreef:

Deze trieste affaire heeft het HD van 8 juli gehaald. Zie Cryptogram week 27 : Horizontaal 7 Scheiding waar we van op aankunnen. (16)

Ik ben als Heemstedenaar (sinds 1 maart) wel benieuwd naar wat die commissie te melden heeft. Of blijft dat net zo geheim als de laatste ALV?

3. Han Kuijkhoven schreef:

Gelukkig niet alleen verliezers in deze zaak, hoewel veel mensen dit vinden. Voor mij een bevestiging van mijn gelijk. Einde ergenis over de eindeloze beeldvorming. Hoera Hoera