Door Bestuur op 11 mei 2016

Inzamelactie Rode Kruis: nieuwe sokken & onderbroeken gezocht!

Mensen die hun land ontvluchten voor oorlog, geweld of politieke vervolging hebben recht op een veilige plek. In Haarlem wordt het voormalige verpleeghuis Boerhaave vanaf mei gebruikt als noodopvanglocatie voor vluchtelingen. Het Rode Kruis Haarlem e.o. houdt een inzamelingsactie. Doe je mee?

Bij de noodopvanglocatie in het voormalige verpleeghuis Boerhaave opent het Rode Kruis een Welkom Winkel. Op dit moment houden vrijwilligers van het Rode Kruis een inzamelingsactie. Nieuwe sokken en onderbroeken worden verzameld zodat die kunnen worden uitgedeeld. De PvdA Haarlem ondersteunt deze actie van harte. Wij roepen Haarlemmers op om te doneren!

Nodig:

• HERENonderbroeken/boxershorts in de maten S en M.
  • HERENsokken in de maten 39 t/m 46.

Inleveradressen:

• Rode Kruis Haarlem e.o., Vergierdeweg 52 (Haarlem noord).
    Open: tijdens kantooruren.
  • Het Open Huis, Prof. Boumanstraat 1a (Haarlem Schalkwijk).
    Open: dinsdag tussen 10.00 en 13.00 uur, woensdag tussen 10.00 en 12.00 uur, vrijdag tussen 10.00 en 13.00 uur.
  • Welkomwinkel, Donkere Spaarne 32 (Haarlem centrum), via de brievenbus.
    Let op: deze locatie sluit op 31 mei.

Ook tijdens de opening van het PvdA clubhuis, op zondagmiddag 5 juni 16.00-18.00 uur, kunnen nieuwe sokken en onderbroeken worden ingeleverd.

Kijk op deze pagina voor een overzicht van de bestuursleden.

Meer over Bestuur

Waar ben je naar op zoek?