Door Bestuur op 3 december 2015

Wie verdient er een verrassing in het nieuwe jaar 2016?

Ken je iemand in de buurt die zich inzet voor buren, vrienden of familie? Iemand die laat zien dat samen veel beter werkt dan ieder voor zich? Doe dan mee aan onze nieuwjaarsactie en misschien zetten we deze Haarlemmer begin januari in het zonnetje!

Samen werkt beter dan ieder voor zich. Als PvdA Haarlem kiezen wij voor een sterk en sociaal Haarlem. Een stad waar jong en oud een baan heeft voor een goed salaris, waar een ieder kan rekenen op goede zorg en het beste onderwijs, waar iedereen woont in een prettige en veilige buurt. Een Haarlem dat werkt.

Maar dat kunnen we niet alleen, dat lukt alleen als we samen werken en naar elkaar om kijken. Veel Haarlemmers doen dit al en in 2014 en in 2015 hebben we daarom verschillende Haarlemmers in het zonnetje gezet: Monique Hutzezon uit Molenwijk, die via de Facebookpagina ‘Gratis af te halen in Haarlem’ mensen blij maakt met dingen die anderen niet meer nodig hebben; Femina Olthuis, die als bewoner van het Drielandenhuis in Schalkwijk altijd klaarstaat voor haar buren en zich inzet voor een solidaire wereld; Paul Meulman, bijna dagelijks actief als vrijwilliger bij de stichting Ontmoet Elkaar in Parkwijk; Willem van Wonderen, gezicht van de volkstuinen in Haarlem en de schooltuintjes in Schalkwijk; Sandra Brandt, die zich inzet voor haar buurt; Mohamed Elmesbahi, die een loopclub heeft opgericht; Gerard Duppen, die zich inzet voor zijn buurt; Marion van der Vegt, één van de oprichters van Rebup.

Welke Haarlemmers mogen we begin 2016 in het zonnetje zetten?
Ken jij iemand in de buurt die zich inzet voor buren, vrienden of familie?

Iemand die laat zien dat samen veel beter werkt dan ieder voor zich?

Laat het ons weten door dit online formulier in te vullen (klik) vóór 1 januari 2016.

Als je deelneemt aan deze actie dan nemen we begin januari per e-mail contact met je op.

Kijk op deze pagina voor een overzicht van de bestuursleden.

Meer over Bestuur

Waar ben je naar op zoek?