Door op 15 november 2015

Team PvdA loopt Oliebollenloop

De PvdA start het nieuwe jaar sportief en doet op 2 januari mee aan de 47ste editie van de Oliebollenloop! Alle leden en andere belangstellenden uit de regio zijn welkom om mee te lopen in Team PvdA. Voor een rood shirt wordt gezorgd!

De Oliebollenloop is uitgegroeid tot een gezellige trimloop, waar jaarlijks vele honderden lopers uit de regio aan meedoen. De Oliebollenloop loopt langs mooie, goed begaanbare en afwisselende routes van 5 km, 10 km en 20,8 km door de Amsterdamse Waterleidingduinen.

De sfeer rond de Oliebollenloop is altijd gemoedelijk. Natuurlijk doen alle deelnemers hun uiterste best om een mooie tijd neer te zetten, maar het echte wedstrijdelement ontbreekt. Er zijn geen startnummers, iedereen schrijft zijn eigen eindtijd op en levert die in bij de kramen. Daar staan dan natuurlijk een drankje en een lekkere oliebol klaar!

Inschrijving ter plaatse vanaf 10.00 uur. De PvdA verzamelt om 11.30 stipt bij De Oase, ingang van de Amsterdamse Waterledingduinen voor de warming-up, het verstrekken van de gratis loopshirts en de groepsfoto. Laat daarom graag even weten of je komt via [email protected].

Let op: de parkeerruimte bij de ingang De Oase is beperkt. Kom daarom per fiets of per bus. Bij de ingang is daarvoor voldoende ruimte en er is een bushalte bij ingang De Oase.