Door op 27 juni 2015

Team PvdA loopt de Halve van Haarlem, doe mee!

Onder de bezielende leiding van Jan Nieuwenburg (Statenlid PvdA Noord-Holland, oud-raadslid en oud-wethouder) doet een groep leden op zondag 27 september mee met de Haarlemse loop De Halve van Haarlem! Wij nodigen iedereen uit om deel te nemen als onderdeel van Team PvdA!

Deze na-zomerloop door de gezellige Haarlemse binnenstad is een van de grootste evenementen van de stad met meer dan 4000 deelnemers, waarbij de PvdA zichtbaar aanwezig is. Het parcours loopt door het centrum van Haarlem en je komt langs diverse culturele/toeristische trekpleisters. Langs dit fraaie parcours wordt je aangemoedigd door de vele toeschouwers. Een prachtig “waterrijk” parcours langs de Haarlemse grachten en singels met een enthousiast publiek en muzikale steun op meerdere plekken!

We verzamelen om 11.30 uur uur om samen wat te drinken. De 5 en 10 km-loop start om 12 uur. Wij zorgen voor een PvdA-shirt en maken een groepsfoto voordat de wedstrijd begint. Stuur een mail aan Jan ([email protected]) als je mee wilt lopen in Team PvdA. Let op: vergeet niet om je voor de wedstrijd zélf in te schrijven.

Zondag 27 september 2015 – www.halvevanhaarlem.nl. Start 5 en 10 km om 12 uur.  We verzamelen om 11.30 uur bij de achteringang van het stadhuis Haarlem, Prinsenhof 1.

Waar ben je naar op zoek?