Door op 11 juni 2015

Team PvdA loopt de Grachtenloop, doe mee!

Onder de bezielende leiding van Jan Nieuwenburg (Statenlid PvdA Noord-Holland, oud-raadslid en oud-wethouder) doet een groep leden op vrijdag 26 juni mee met de Haarlemse Grachtenloop. Wij nodigen iedereen uit om deel te nemen als onderdeel van Team PvdA!

Deze midzomeravondloop langs de Haarlemse grachten is al jarenlang een evenement waarbij hardlopen gecombineerd wordt met de gezelligheid van de Haarlemse binnenstad. Het parcours loopt door het centrum van Haarlem en je komt langs diverse culturele/toeristische trekpleisters. Langs dit fraaie parcours wordt je aangemoedigd door de vele toeschouwers. Een prachtig “waterrijk” parcours langs de Haarlemse grachten en singels met een enthousiast publiek en muzikale steun op meerdere plekken!

We verzamelen een uur voor de start om samen wat te drinken. Wij zorgen voor een PvdA-shirt en maken een groepsfoto voordat de wedstrijd begint. Stuur een mail aan Jan ([email protected]) als je mee wilt lopen in Team PvdA. Let op: vergeet niet om je voor de wedstrijd zélf in te schrijven.

Vrijdag 26 juni 2015Grachtenloop Haarlem. Start 5 km om 19.30 uur en start 10 km om 20.00 uur. We verzamelen om 19.00 uur bij de achteringang van het stadhuis Haarlem, Prinsenhof 1.