Door Campagneteam op 4 mei 2015

30 mei: PvdA in de buurt én buurtbarbecue met Ronald Plasterk

Elke maand gaan we een keer van deur tot deur om van bewoners te horen wat er goed gaat, wat er beter moet en wat de politiek daar aan kan doen. Op zaterdag 30 mei zijn we in Delftwijk en daar organiseren we aansluitend een buurtbarbecue, ook minister Ronald Plasterk is daarbij aanwezig. Iedereen is welkom!

De landelijke PvdA in de buurt actie vindt dit keer plaats in Haarlem. Met een grote groep vrijwilligers uit Haarlem en daarbuiten gaan we eerst in tweetallen van deur tot deur om met bewoners van Delftwijk te praten. Daarna organiseren we aansluitend een barbecue voor bewoners en onze vrijwilligers. Daarbij is ook Ronald Plasterk aanwezig. Hij zal al uw vragen beantwoorden. Voor eten en drinken wordt uiteraard gezorgd. Wees welkom!

Meld jezelf nú aan via dit online formulier. Je kunt jezelf aanmelden voor de PvdA in de buurt actie, maar ook voor de buurtbarbecue, of voor voor beide activiteiten.

12.00 uur – Verzamelen, instructie en voorbereiding.
13.00 uur – Van deur tot deur: PvdA in de buurt.
16.00 uur – Barbecue voor bewoners, vrijwilligers en alle andere belangstellenden.
18.00 uur – Einde.

De locatie van de buurtbarbecue is Stayokay Haarlem, Jan Gijzenpad 3, 2024 CL Haarlem.

Voor vragen neem je contact op met afdelingsvoorzitter Remy Wilshaus: [email protected].

Campagneteam

Het campagneteam houdt zich zowel bezig met de permanente campagne als met op specifieke verkiezingen gerichte campagnes. De permanente campagne is bedoeld om constant in contact te blijven met de Haarlemse burgers. Daar moet boven water komen wat er speelt in de wijken (zowel in positieve als in negatieve zin). Verkiezingscampagnes zijn projectmatig van opzet

Meer over Campagneteam