Door Campagneteam op 29 januari 2015

Frisse wind fietstocht. Fiets je mee door Noord-Holland?

Om een frisse wind door Noord-Holland te laten waaien heeft de PvdA Noord-Holland het initiatief genomen voor een ‘rondje Noord-Holland’ op de fiets. In vier dagen fietsen we door Noord-Holland om aandacht te vragen voor knelpunten voor fietsers en de luchtkwaliteit in Noord-Holland.

Prominenten rijden hier en daar een stuk mee, we doen verschillende afdelingen van de partij aan voor een kop koffie, en uiteraard kan iedereen die maar wil op elk moment aanhaken om te fietsen en te praten (we zijn niet van plan veel stil te staan!). Al fietsend horen we ook graag wat er speelt in de regio en wat de provincie daarin kan betekenen.

Op vrijdagmiddag 27 februari en zaterdagochtend 28 februari fietsen we door Haarlem. Als je wilt meefietsen, stuur dan een e-mail aan de coördinator van de fietstocht, David Pullen: [email protected].

Dag 1 – woensdag 25 februari.
We starten in Hilversum met Ronald Plasterk.
Gooi & Vechtstreek – Amsterdam – Hoorn.

Dag 2 – donderdag 26 februari.
Hoorn – Enkhuizen – Texel – Den Helder.

Dag 3 – vrijdag 27 februari.
Den Helder – Haarlem.

Dag 4 – zaterdag 28 februari.
Haarlem – Schiphol – Uithoorn – Ouderamstel – Amstelveen (afsluiting in het Stadshart).

Nieuws over de tocht en de route kun je volgen via de website van de PvdA Noord-Holland en op de Facebookpagina Marieke voor Noord-Holland.

Campagneteam

Het campagneteam houdt zich zowel bezig met de permanente campagne als met op specifieke verkiezingen gerichte campagnes. De permanente campagne is bedoeld om constant in contact te blijven met de Haarlemse burgers. Daar moet boven water komen wat er speelt in de wijken (zowel in positieve als in negatieve zin). Verkiezingscampagnes zijn projectmatig van opzet

Meer over Campagneteam