Door Artie Ramsodit op 30 december 2014

Voorlezen voor Serious Request

De fractie van de PvdA Haarlem en de voorzitter van het PvdA bestuur deden met plezier mee aan de poging van de bibliotheek om het wereldrecord voorlezen te verbreken tijdens Serious Request. Ook zijn er diverse PvdA leden gespot die hebben ook hebben voorgelezen, onder andere Hella van de Beek en Erica Bastiaans.

De fractie koos voor deze actie omdat in 2015 voor de PvdA Haarlem taal centraal staat bij het tegengaan van schoolverzuim. Meedoen begint bij taal.

De poging om het wereldrecord aaneengesloten voorlezen te verbreken werd georganiseerd door de Bibliotheek in Kennemerland voor 3FM Serious Request. Deze actie vond plaats op zaterdag 20 december. Elke deelnemer betaalde vier euro voor zijn deelname. Vervolgens moest iedereen om de beurt één zin voorlezen uit het boek Kenau van Tessa de Loo. Met de 1.135 voorlezers is 5442,81 euro opgehaald. Een mooi bedrag.

voorlezen

Artie Ramsodit

“Sociaal-democratie in Haarlem is  voor mij een ongedeelde stad. Gelijke kansen voor onderwijs, werk en wonen  voor iedere Haarlemmer. Een sociaal vangnet voor iedereen die dat nodig heeft. Samenleven in gezonde en veilige wijken.” kandidaat 4 GR2014 “Inmiddels ben ik bijna vier jaar raadslid. Het is een eer om dienstbaar te zijn aan Haarlem als

Meer over Artie Ramsodit

Waar ben je naar op zoek?