Door op 5 december 2014

Benieuwd naar de lokale PvdA?

Ben jij nieuw lid in Haarlem en ben je benieuwd naar de lokale PvdA? Of al langer lid maar wil je meer weten over jouw eigen afdeling?

Speciaal voor jou organiseren we het komende half jaar een aantal bijeenkomsten waarbij je in ongedwongen sfeer kennis kunt maken met de fractie, het bestuur en leden van de afdeling.

We starten op woensdag 21 januari van 20.00-22.00 uur met een introductie in wijkcentrum Binnensteeds en bij deze ben je daarvoor van harte uitgenodigd! Die avond zijn Joyce Langenacker (wethouder), Jeroen Fritz (fractievoorzitter), leden van het bestuur en campagneteam aanwezig en we sluiten de avond af met een drankje. Stel ons al je vragen, we beantwoorden ze graag!

Op een nader te bepalen datum (dinsdag 17 februari is vervallen) vindt een debat plaats over participatie in de wijken. Vooraf komen we even bij elkaar en bezoeken samen het debat en praten nog even na.

Op woensdag 4 maart staat een bezoek aan de Tweede Kamer op het programma. Altijd al eens een kijkje willen nemen in dit gebouw waar onze Kamerleden werken aan de koers van ons land? Dat kan! Er is wel een maximum aantal deelnemers dus geef je snel op.*

Maandag 13 april** organiseert de fractie een bijeenkomst over de zorg. Voorafgaand aan die bijeenkomst is er de mogelijkheid kennis te maken met een aantal fractieleden en jouw vragen alvast te stellen!

Zaterdag 30 mei** gaan we de straat op om buurtbewoners te vragen wat ze vinden van de buurt. Voor nieuwe leden en leden die nog niet zijn mee geweest organiseren we een training vooraf. Tijdens de actie ga je altijd mee met ervaren lid. De reacties zijn vaak ontzettend positief, ga ook een keertje met ons mee!

We eindigen het politieke seizoen op zaterdag 27 juni met een gezellige bijeenkomst. Uiteraard ben je ook van harte welkom hier aan te haken en de zomer in te luiden.

Lijkt het je leuk deel te nemen aan een van deze activiteiten,
geef je dan op bij Tessa: [email protected] of 06-53768891
.

* Het bezoek aan de Tweede Kamer is deels op eigen kosten. De lunch is circa 10 euro, het treinkaartje retour Haarlem-Den Haag CS is vol tarief 16 euro. De rondleiding, een kijkje op de publieke tribune en een gesprek met een Kamerlid zijn uiteraard kostenloos.

** Een aantal data zijn onder voorbehoud. Uiteraard houden we je op de hoogte van eventuele wijzigingen.