Door op 7 november 2014

Campagne Academie en Ombudscongres

De PvdA organiseert op zaterdag 22 november een Campagne Academie en Ombudscongres. Partijvoorzitter Hans Spekman zal deze dag openen en daarna volgt een divers programma over campagne en het ombudswerk. In Haarlem zijn we ook bezig met de permanente campagne, het ombudsteam en de Provinciale Verkiezingen op 18 maart 2015. Een aantal Haarlemse leden hebben zich opgegeven en ook jij bent daar natuurlijk van harte voor uitgenodigd om aan te sluiten!

Campagne Academie
Gelijktijdig organiseren we ook een campagne academie voor iedereen die actief mee gaat doen in de komende campagnes. Na een intro van onze landelijk campagne manager Pieter Paul Slikker gaan we uiteen in twaalf groepen: per provincie kijken we dan samen verder naar de gewestelijk campagnes, maken we de plannen die er liggen nog beter en zijn er verdiepingssessies. Kom je naar de Campagne Academie?
Kijk dan voor meer informatie over het programma en een mogelijkheid om je aan te melden op https://nl.surveymonkey.com/s/CampagneAcademie22nov14

Ombudscongres
Het Ombudscongres is de plek waar je er achterkomt of het ombudswerk iets voor jou of jouw afdeling is. Al bestaande ombudsteams kunnen deze dag hun kennis vergroten. We organiseren deze dag trainingen over gesprekstechnieken en over het bereiken van de pers en zijn er inhoudelijke verdiepingssessies met de Kamerleden over oa de UWV, WMO, mantelzorg en schuldhulpverlening. Wil je naar het ombudscongres komen?
Kijk dan voor meer informatie over het programma en een mogelijkheid om je aan te melden op https://nl.surveymonkey.com/s/Ombudscongres22nov

Locatie voor beide: MBO Utrecht, Australiëlaan 23 te Utrecht, van 10:00 tot 16:30u.

Zien we je daar?

Voor meer informatie kun je terecht bij:
Tessa van den Dolder | [email protected] | 06-53768891