Door op 14 oktober 2014

Team PvdA loopt Heemstedeloop!

De PvdA Haarlem en de PvdA Heemstede doen ook dit jaar weer mee met de Heemstedeloop. Wij nodigen alle leden en andere belangstellenden uit om mee te lopen in Team PvdA. Voor een rood shirt wordt gezorgd!

De vijfde editie van deze lommerrijke Heemstedeloop vindt dit jaar plaats op zondag 26 oktober en gaat vanaf de Sportparklaan door het Groenendaalse Bos en diverse mooie wijken van Heemstede. Net als vorig jaar wordt de loop met chipregistratie gelopen en krijgen deelnemers een stukje mooi eremetaal.

De 5 km start om 12.00 uur en de 10 km start om 13.00 uur precies. De PvdA verzamelt met de lopers in Sportplaza, Sportparklaan 16, 2103 VT Heemstede. Om 11.45 uur stipt wordt in de ontvangstruimte van Sportplaza de groepsfoto gemaakt en worden daar de gratis PvdA-loopshirts verstrekt.

Voor inschrijving en meer informatie ga je naar www.heemstedeloop.nl. Als je meedoet, dien je jezelf in te schijven! Maar vergeet ook niet om jezelf na inschrijving bij Team PvdA aan te melden door een e-mail te sturen aan Jan Nieuwenburg via [email protected].

Let op: de Sportparklaan is gedurende het evenement geheel afgesloten. Geadviseerd wordt om per fiets te komen. Als je toch per auto komt, is parkeren aan de Glipperdreef mogelijk, maar houdt dan rekening met enige afstand voordat je bij de start bent!

Waar ben je naar op zoek?