Door Campagneteam op 9 maart 2014

Verkiezingstour PvdA in Haarlem-Oost en Waarderpolder

Vrijdag 14 maart bezoekt de PvdA Haarlem-Oost en de Waarderpolder. De tour staat in het teken van werk, maakindustrie en zorg. Naast lokale PvdA-kandidaten is ook Marleen Barth, fractievoorzitter in de Eerste Kamer, aanwezig.

De tour begint om 10.00 uur op de weekmarkt in Oost, waar de PvdA rozen zal uitdelen. Vanaf 13.30 uur gaan lijsttrekker Jeroen Fritz, wethouder Jan Nieuwenburg en Marleen Barth vervolgens in cultureel centrum Selimiye in gesprek met bezoekers van de moskee en andere geïnteresseerden. Onderwerpen die aan de orde zullen komen zijn onder meer werk, zorg, betaalbaar wonen en leefbare en veilige wijken.

Aansluitend brengt de PvdA vanaf 15.00 uur een bezoek aan twee innovatieve bedrijven uit de maakindustrie in de Waarderpolder. De Haarlemse brouwerij Jopen Bier opent in mei een nieuwe brouwerij. De PvdA krijgt nu alvast een rondleiding. Vanaf 16.00 uur is er een ontmoeting met ondernemers en werknemers uit de maakindustrie in het 3D Center for Excellence. De initiatiefnemers vertellen over de laatste stand van zaken. Vervolgens gaan  de voorzitter van de Industriekring Haarlem (IKH) Bruno Giebels en de wethouder economie,  Jan Nieuwenburg, in gesprek over de kansen voor de maakindustrie in Haarlem.

De dag wordt om 17.00 uur afgesloten met een borrel met zorg- en welzijnsorganisaties in het Jan en Piet Museum. Met hen gaat de PvdA in gesprek over hoe de zorg in Haarlem dichtbij mensen georganiseerd kan worden.

Campagneteam

Het campagneteam houdt zich zowel bezig met de permanente campagne als met op specifieke verkiezingen gerichte campagnes. De permanente campagne is bedoeld om constant in contact te blijven met de Haarlemse burgers. Daar moet boven water komen wat er speelt in de wijken (zowel in positieve als in negatieve zin). Verkiezingscampagnes zijn projectmatig van opzet

Meer over Campagneteam

Waar ben je naar op zoek?