Door Artie Ramsodit op 9 maart 2014

Ga mee op bezoek bij maakindustrie in Waarderpolder

Op 14 maart staat de maakindustrie in de Waarderpolder centraal voor de PvdA. We brengen een bezoek aan de nieuwe brouwerij van Jopen Bier en gaan in het 3D Centre for Excellence in gesprek met ondernemers en werknemers. Wij nodigen leden van de PvdA van harte uit hierbij aanwezig te zijn!

Het bezoek wordt georganiseerd door raadslid Artie Ramsodit, wethouder Jan Nieuwenburg en kandidaat-raadslid Floor Roduner. Ook lijsttrekker Jeroen Fritz, Eerste Kamer fractievoorzitter Marleen Barth en andere kandidaten van de PvdA zullen aanwezig zijn.

De PvdA wil blijven investeren in de Waarderpolder. Met een goede bereikbaarheid, minder regels en goed opgeleid personeel houden we de Waarderpolder aantrekkelijk voor ondernemers en hun klanten en bieden we ook kansen voor de maakindustrie. De noodzakelijke aanpassingen aan de Oostelijke Randweg worden uitgevoerd. We stellen de Waarderbrug open voor autoverkeer in beide richtingen. De PvdA is tegen wonen in de Waarderpolder, omdat dat de mogelijkheden voor bedrijven beperkt.

Programma:

15:00 Inloop en ontvangst bij nieuwe brouwerij Jopen Bier

15:15-15:45 Bezoek Jopen brouwerij. De brouwerij wordt in mei geopend. Nu alvast een speciale preview voor de PvdA.

16:00 Bezoek 3D centre for Excellence in de Waardepolder. Initiatiefnemers vertellen over de voortgang op de beoogde locatie en Bruno Giebels, voorzitter Industriekring Haarlem (IKH) en Jan Nieuwenburg gaan met elkaar in gesprek over de kansen die 3D printing biedt voor de maakindustrie in Haarlem.

17:00 – 18:00 Borrel bij 3 D centre  for Excellence

Wilt u aanwezig zijn? U kunt zich tot 12 maart aanmelden bij Hannah-Martha van der Stel e-mail: [email protected].

Artie Ramsodit

“Sociaal-democratie in Haarlem is  voor mij een ongedeelde stad. Gelijke kansen voor onderwijs, werk en wonen  voor iedere Haarlemmer. Een sociaal vangnet voor iedereen die dat nodig heeft. Samenleven in gezonde en veilige wijken.” kandidaat 4 GR2014 “Inmiddels ben ik bijna vier jaar raadslid. Het is een eer om dienstbaar te zijn aan Haarlem als

Meer over Artie Ramsodit